Middenkroon

Aanmelden

Er zijn verschillende manieren om uw betrokkenheid bij de Kogerkerkgemeente vorm te geven. U kunt zich laten inschrijven als lid van de Kogerkerkgemeente. In dat geval wordt u ook verbonden aan de landelijke Protestantste kerk in Nederland (PKN). Een andere mogelijkheid is vriend te worden van de  Kogerkerkgemeente. Dat kan zijn omdat u het lidmaatschap een stap te ver vindt of omdat u ook bent ingeschreven bij een andere kerkelijke gemeente en de band met die gemeente niet wilt loslaten.
Omdat de Kogerkerkgemeente voor haar functioneren helemaal afhankelijk is van giften, wordt van leden verwacht dat zij jaarlijks een vrijwillige bijdrage betalen. De hoogte daarvan kunnen de leden zelf bepalen.
Hieronder treft u formulieren aan voor inschrijving. U kunt die invullen en direct versturen.

Wilt u eerst overleggen wat in uw situatie het beste is: neem dan contact op met de voorzitter van de kerkenraad, Liesbeth Rijken; e-mail: ekralt@gmail.com, tel. 075 - 64 22 252. of 06 - 412 96 818

Inschrijfformulier als lid van de Kogerkerkgemeente
Inschrijfformulier als vriend van de Kogerkerkgemeente

Afmelden

Het kan zijn dat u zich niet (langer) betrokken voelt bij de Kogerkerkgemeente. In dat geval kunt u zich laten uitschrijven.

Hieronder treft u formulieren aan voor uitschrijving. U kunt die invullen en direct versturen

Wilt u eerst overleggen wat in uw situatie het beste is: neem dan contact op met de voorzitter van de kerkenraad, Liesbeth Rijken; e-mail: ekralt@gmail.com, tel. 075 - 64 22 252. of 06 - 412 96 818

Uitschrijfformulier